Fietsen

27 mei 2018 - Salzgitter, Duitsland

Vandaag wilden we Nelles nieuwe fiets uitproberen.
Dat is prima gelukt! We zijn eerst langs de Weser gefietst naar Bad-Oeynhausen.
Daar hebben we bij een bakker koffie/thee met brood/gebak gegeten.
Op de terugweg zijn we een beetje afgedwaald en door berg en dal en een bos gekomen. We moesten naar de andere kant van een bos op een heuvel. We kwamen maar niet aan de andere kant bij de Weser. Voor de elektrische fietjes was het geen probleem maar voor Jan best zwaar.
Ook is Theo nog gevallen met de fiets, wat schaafwonden en de bril verbogen.
Uiteindelijk is het toch gelukt om weer bij de Weser te komen en waren we weer terug bij de camperplaats. Daar hebben we nog wat gedronken op het gras aan de oever en zijn daarna nog een stukje rijden tot de volgende CP.
In Braunschweig was de camperplaats vol dus zijn we naar de volgende plek gegaan.
(Sc 11532)
Een prims plek en ruimte genoeg. Toen we daar van onze avond en welverdiende rust wilden gaan genieten kwam Jan zeggen dat hij nog even terug moest naar Vlotho. Blijkt dat Jan en Nellie hun stoelen en tafeltje op het gras bij de Weser hebben laten staan...
Wat een dag, wat een trip...